serbanlorena
Am fost provocată sa răspund la întrebarea “Care este ultima fapta buna pe care ai făcut-o? “ cu ocazia campaniei desfășurate de pepco_ro în parteneriat cu sos_satelecopiilor , in care 100% din profitul rezultat din vânzarea urșilor de pluș special semnalizați din magazinele lor merge către educația copiilor din medii nefavorizate. Așadar, am decis sa va spun o întâmplare de zilele trecute. Era seara, eu aveam ceva de rezolvat in mall și pt ca nu mai aveam energie, am decis sa mi cumpăr un fresh, m-am dus la stand și m-a întâmpinat un băiat destul de posomorât. Borcanul lui de tips pe care scrie “stam in chirie in Cluj” era aproape gol deși tura era pe terminate. Am ales strategic un fresh care îmi permitea sa i las o parte buna din banuti pentru tips și când a văzut ca tot restul i se cuvine lui, instant starea lui s-a schimbat. Nu cred ca am făcut mare lucru, probabil avea probleme mult mai mari, însă a meritat cele câteva secunde de zâmbet din partea lui sa ma fericească și pe mine. Asta este doar un exemplu, dar gândiți-va ca sunt acolo afara persoane care au atât de multa nevoie de un bănuț pentru dezvoltare și educație. Tocmai de accea, pepco_ro a adus in magazine acești ursuleti, ca cel din imagine, însoțiți de eticheta ce anunța aceasta campanie, iar tu, prin achiziționarea lor, poti sa ajuti puțin pe cineva mai puțin norocos ca tine. #inspiratiepepco